Website content: NOG 2 tips om jouw klant te overtuigen

Deel 2 in deze serie. Hoe zorg je dat jouw website content bezoekers omtovert in klanten? Deze 2 tips helpen je verder op weg. Pas ze vandaag nog toe!

#1 Social proof

Reviews, publiciteit, prijzen of grote klanten waarmee je hebt gewerkt laten zien. Het werkt.

Mensen vinden het nou eenmaal fijn om te zien dat je als ‘goed genoeg’ bent bevonden door anderen. Maak wellicht een social proof pagina, maar zorg er vooral voor dat je dit overal in je website verwerkt. Want bedenk je eens: hoe vaak ga jij naar iemands blog en blijf je refreshen tot er iets nieuws verschijnt? Juist, nooit.

Houd er rekening mee dat je bezoeker niet AL je pagina’s zal bezoeken of alles zal lezen. Herhaling mag en verspreiden is goed. Social proof zorgt ervoor dat klanten kunnen inschatten hoeveel jij waard bent voor hen.

 

Lees verder onder de foto.

#2 Schrijf een goede ‘over mij’ pagina

Vergis deze pagina niet voor een biografie! Dit is eigenlijk een verkoop pagina. Je verkoopt hier wie en hoe je helpt. Deze pagina moet de behoeftes van jouw bezoeker aanspreken. Je bezoeker moet zich kunnen inbeelden hoe jij hun leven/bedrijf kunt verbeteren. Deel ook wat leuke weetjes over jezelf. Zo leren ze jou beter kennen en bouw je een relatie met ze op.

Lees ook DEEL 1 uit deze serie.

Wil je meer tips en een hele content strategie voorgeschoteld krijgen? Download dan snel mijn freebie ‘Website Content Blueprint’ hieronder!

Website laten maken maaike maakt merken

Hi, ik ben Maaike!

Motormuis, kerstmokken verzamelaar, sushi verslaafde, merk- en webdesigner voor ambitieuze vrouwen vanuit het mooie Rotterdam.

Branding & Websites

info@maaikemaaktmerken.nl

© 2018 - 2024 Maaike Maakt Merken